För att utvecklas och vara konkurrenskraftig krävs kontinuerlig förnyelse. Det kan handla om att utvecklanya produkter och tjänster eller att långsiktigt ändra ett beteende som leder till ökad kompetensen eller bredd inom er marknad. Vår långa erfarenhet av försäljning och affärsutveckling ger oss en mycket bred kompetens både att verka i mindre företag och koncern ägda större företag.
Hur ser er kunduppföljning ut, hur jobbar ni med era försäljning- och era affärsutvecklande processer.
Kontakta oss och låt oss berätta mer…
Behoven förändras när ett företag växer eller vill växa. För att stärka utveckling och konkurrenskraft arbetar vi med olika kompetenshöjande insatser.
- Personlig utveckling
- Komplex försäljning
- Servicemötet
- Försäljnings ”boosta” era säljare
- Kundvård/kundvårdsprogram (Kundlojalitet)
Vi skräddar syr just er utbildning efter era önskemål..
Kontakta oss och låt oss berätta mer…
Låt oss utgöra det neutrala bollplanket ni behöver, som hjälper er att se situationen i olika infallsvinklar, som ifrågasätter, utmanar och stärker er i era roller och beslut.
Varför ska ni och er organisation lägga resurser på coaching
Behov av utökad specialistkompetens finns ofta under en begränsad period, er verksamheten står kanske inför en förändring och en extern persons syn på verksamheten behövs.
Låt oss vara behjälpliga med tillfälligt lednings/försäljnings stöd i ert företag eller organisation. Ni får på så sätt en erfaren konsult, som snabbt kan sätta sig in i verksamheten och göra konkret nytta – från dag ett!